top of page

Szkolenie zamknięte

Do 100 km od Warszawy

Dzień szkoleniowy 7 900 PLN

Moduł dla zespołu 90 min 2 500 PLN

Sesja indywidualna 60 min 950 PLN

Plus koszt narzędzi psychometrycznych

Prowadzenie w j.polskim i angielskim

Cennik netto
Wyślij Zgłoszenie

Dziękujemy za zgłoszenie!

Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnych

Informacja zwrotna może być scharakteryzowana jako krytyka, ocena, osąd lub jako dar, który wzmacnia relacje, inspiruje pozytywne zmiany lub motywuje do wzrostu i rozwoju. Osoby umiejętnie udzielające (i otrzymujące) informacje zwrotne potwierdzają, że jest to podstawa do osiągania znaczących korzyści w miejscu pracy, jak i poza zawodowym.

Ten oparty na doświadczaniu warsztat definiuje informację zwrotną, wprowadza konkretne kroki związane z udzielaniem informacji zwrotnej oraz poprzez konkretne studia przypadków pozwala uczestnikom na przećwiczenie udzielania osobistej informacji zwrotnej.

Uczestnicy:

  • Poznają szereg modeli informacji zwrotnej i przedyskutuj różnice pomiędzy oceną efektywności opartą na władzy a osobistą informacją zwrotną

  • Poznają i doświadczą modelu okna Johari jako modelu skutecznej informacji zwrotnej i otwartej komunikacji

  • Poznają praktyczny model informacji zwrotnej, który może być wykorzystany w pracy i w relacjach osobistych

  • Przećwiczą udzielanie (i otrzymywania) efektywnej informacji zwrotnej

  • Opracują plan działania, aby praktykować i rozwijać sztukę efektywnej informacji zwrotnej


Przemek jest osobą nieustannie poszukującą innowacji i nowych sposobów na poprawę zdrowia jednostek i firm. Jego entuzjastyczny i angażujący styl sprawia, że praca z nim jest przyjemnością, a także najbardziej wartościowym współpracownikiem / liderem podczas seminariów, spotkań brainstromingowych i warsztatów.

Wolf

Kirsten

Global Workplace Wellbeing expert

Nasz zespół uczestniczył w szkoleniu High Performing Team prowadzonym przez Przemka. Czas trwania ok. 6 godzin. Szkolenie było dobrze skonstruowane i wymagało aktywnego uczestnictwa. Przemek przeprowadził nas przez kilka teorii, które zostały wdrożone podczas ćwiczeń 1 do 1. Był otwarty i reagował na zachowania zespołu. Szkolenie bardzo mi się podobało, a wnioski z niego płynące są wykorzystywane w mojej codziennej pracy.

Gabor

Szeli

Purchasing Manager

Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnych

Warsztat “Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnych” uczy jak wykorzystać informację zwrotną do wzrostu i rozwoju, jak udzielać i otrzymywać informację zwrotną, aby wspierała efektywność w miejscu pracy i relacjach osobistych. Uczestnicy poznają modele i praktyczne narzędzia, ćwiczą udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnych, a także opracowują plan działania na przyszłość.

bottom of page