Szkolenie zamknięte
Do 100 km od Warszawy
Dzień szkoleniowy 7 900 PLN
Moduł dla zespołu 90 min 2 500 PLN
Sesja indywidualna 60 min 950 PLN
Plus koszt narzędzi psychometrycznych
Prowadzenie w j.polskim i angielskim
Cennik netto
Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnych
Informacja zwrotna może być scharakteryzowana jako krytyka, ocena, osąd lub jako dar, który wzmacnia relacje, inspiruje pozytywne zmiany lub motywuje do wzrostu i rozwoju. Osoby umiejętnie udzielające (i otrzymujące) informacje zwrotne potwierdzają, że jest to podstawa do osiągania znaczących korzyści w miejscu pracy, jak i poza zawodowym.
Ten oparty na doświadczaniu warsztat definiuje informację zwrotną, wprowadza konkretne kroki związane z udzielaniem informacji zwrotnej oraz poprzez konkretne studia przypadków pozwala uczestnikom na przećwiczenie udzielania osobistej informacji zwrotnej.
Uczestnicy:
Poznają szereg modeli informacji zwrotnej i przedyskutuj różnice pomiędzy oceną efektywności opartą na władzy a osobistą informacją zwrotną
Poznają i doświadczą modelu okna Johari jako modelu skutecznej informacji zwrotnej i otwartej komunikacji
Poznają praktyczny model informacji zwrotnej, który może być wykorzystany w pracy i w relacjach osobistych
Przećwiczą udzielanie (i otrzymywania) efektywnej informacji zwrotnej
Opracują plan działania, aby praktykować i rozwijać sztukę efektywnej informacji zwrotnej
Przemek jest osobą nieustannie poszukującą innowacji i nowych sposobów na poprawę zdrowia jednostek i firm. Jego entuzjastyczny i angażujący styl sprawia, że praca z nim jest przyjemnością, a także najbardziej wartościowym współpracownikiem / liderem podczas seminariów, spotkań brainstromingowych i warsztatów.
Wolf
Kirsten
Global Workplace Wellbeing expert
Nasz zespół uczestniczył w szkoleniu High Performing Team prowadzonym przez Przemka. Czas trwania ok. 6 godzin. Szkolenie było dobrze skonstruowane i wymagało aktywnego uczestnictwa. Przemek przeprowadził nas przez kilka teorii, które zostały wdrożone podczas ćwiczeń 1 do 1. Był otwarty i reagował na zachowania zespołu. Szkolenie bardzo mi się podobało, a wnioski z niego płynące są wykorzystywane w mojej codziennej pracy.
Gabor
Szeli
Purchasing Manager
Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnych
Warsztat “Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnych” uczy jak wykorzystać informację zwrotną do wzrostu i rozwoju, jak udzielać i otrzymywać informację zwrotną, aby wspierała efektywność w miejscu pracy i relacjach osobistych. Uczestnicy poznają modele i praktyczne narzędzia, ćwiczą udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnych, a także opracowują plan działania na przyszłość.